luni, 31 ianuarie 2011

PRECIZARI

Membrii de sindicat care au primit deciziile de recalculare si nu au trimis contestatii sunt invitati sa faca acest lucru cat mai repede si sa procedeze la intocmirea dosarelor pentru instanta.
Va adresam rugamintea sa informati pe toti prietenii sau cumoscutii membri ai sindicatului despre aceste actiuni.
 Este necesar sa respectam termenele de contestare prevazute de lege atat la emitenti si comisii cat si in instanta altfel riscam sa ramana definitive deciziile de recalculare.
-Programul de lucru al grupelor operative va fi următorul:
               -luni-vineri   -10.00-13.00
            Grupele operative se vor ocupa de dosarele de inscriere in SCMD, de indrumarea membrilor de sindicat pentru intocmirea dosarelor personale pentru judecata si receptia acestor dosare.
           Pana pe data de 11.02.2011 inclusiv fiecare membru al sindicatului TREBUIE să pregătească 4 dosare de carton cu şină care să cuprindă, fiecare, următoarele documente:
-        copie simpla dupa CI/BI;
-        copie simpla dupa vechea Decizie de pensionare;
-        copie simpla dupa  noua Decizie de recalculare şi copie după plicul cu care a fost primită(ambele fete ale plicului – data de primire reprezinta data de la care curge termenul de contestatre a deciziei de recalculare);
-        copie simpla dupa/sau vechiul talon de pensie pe luna decembrie 2010(noiembrie daca nu este decembrie);
-        copie simpla dupa /sau noul talon de pensie pe luna ianuarie 2011;
-        extras de cont in situatia cand nu s-a primit noul talon sau noua decizie;
-        copie simpla dupa adeverinţele de venit(daca exista);
-        copie simpla dupa cererea de recalculare(dacă a fost trimisă-indiferent de forma) şi confirmarea de primire la casa de pensii(daca exista);
-        copie simpla dupa orice alt document(corespondenţă) primit din partea caselor de pensii, ministere, sau alte institutii, in problema pensiilor(daca exista);
-        copie simpla dupa scrisorile pe care cei care nu s-au deplasat la CMZ, le-au primit la domiciliu si plicul cu data postei (ambele fete ale plicului) (daca exista);
-        copie simpla dupa sau numărul de înregistrare al contestaţiei depusă la CMZ sau alte institutii, referitor la erorile din adeverinţe(se pot depune şi copii după contestaţiile la adeverintele de venit, de cei care au astfel de documente) (daca exista);
-        copie simpla dupa contestaţia(contestatiile) la decizia de recalculare(conform modelului oferit de sindicat sau in forma pentru care a optat fiecare);
-        copie simpla dupa chitantele de expeditie a contestatiilor sau contestatiei daca a fost trimisa numai una-data de expeditie este data de la care curge termenul de solutionare a contestatiei.
Ordinea in dosar va fi cea de mai sus – cand se deschide dosarul prima hartie trebuie sa fie copia dupa BI/CI iar ultima(la spatele dosarului) copie dupa chitanta/chitantele de expeditie a contestatiei/contestatiilor.

NOTA:
1. Pentru lucratorii MAI care au primit inapoi adeverintele de venit – acestea vor fi trimise in copie legalizata, anexa la contestatia la decizia de recalculare.
2.Contestatiile la deciziile de recalculare vor fi expediate atat ministerului(comisia de solutionare a contestatiilor) de care apartineti cat si emitentului (casei de pensii pentru MAI sau DFC pentru MapN), dar daca cineva a procedat altfel(a trimis spre ex doar o contestatie) va aduce copie dupa ce a trimis.
Chiar daca cele 2 contestatii recomandate de avocat au continut identic pentru ca au antet diferit(se adreseaza la 2 structuri diferite) sunt documente distincte asadar este nevoie de copii dupa ambele variante.

Presedintele SCMD Filiala 1 Tulcea